Hvordan har din dag vært?
A rainy day.
Else fine.
Det er bra.
Du får hilse.
søndag 7. februar 2010
onsdag 28. oktober 2009
Nein! El even????
En jente jeg kjente hadde død i jula 1999. Hun het Ellen. Jeg følte meg ansvarlig for det som hadde skjedd.
Jeg drev en kiosk, og terroranslagene minte meg dobbelt om dette.
7-11 kan faktisk bevisst ha blitt snudd av amerikanske myndigheter som en bearbeidelse.
11-9 ble 9-11.
Det kan umulig ha hjulpet på terrorbekjempelsen.
Det har ikke vært mulig å bli bevisst dette før nå.
Jeg driver ingen kiosk lengre.
Men det igjen fikk meg til å tenke på en ny symbolsk mening med 11-9.
Og det er det lille ordet El.
El er den siste stavelsen i Israel.
Og opprettelsen av Israel (symbolsk gjort av nazister i "samarbeid" med jøder) kan også sees som en fastsettelse eller virkeliggjøring av ordet El.
Sett som en generell revning av jødedommen, kristendommen og benyttet bevisst av nazistene før utrenskningene.
Det som fikk meg på ideen er fakumet at vi blir preget av våre egne navn.
David Jones knyttet seg til jødene.
Etc.
Eksemplene er uendelige.
Og dette skjer fordi vi vanskelig kan være bevisst eller takle den meningen våre navn har på oss før vi har kommet så lang at vi ser resultater av det.
Det samme gjelder Elektrisiteten.
Vi lever med den overalt som en selvfølge.
Vi er plugget til den i enhver sammenheng.
I overvåkningens tidsalder er det mulig å koble seg til nettverk og datamaskiner via strømmen.
Jeg anser det som en konkret mulighet at El i Elektrisitet førte til en oppvåkning om Israel-navnet. Konstellasjonen Is-Ra-El må nødvendigvis ha blitt svekket ettersom betydningen kan sees som Isis-Til (el)-Ra. Ett eksempel er Strauss' Elektra-opera som handler om en hysterisk datters hevn over sin fars død. En gresk myte, men svært lett å koble til jødenes "mord" på Jesus.
Ra sett som Solgud har blitt nøyaktig lik Til-tilføyelsen i Israel.
.
.
.
Det fører til en konklusjon:
Hvis vi anser David, men særlig Dylan som en ("symbolsk") tilegnelse av nazistiske metoder og overvåkning, og dermed ( i sin allmakt i Usa) kan sies å ha oppnådd en hevn er det mulig at medsammensvorne ikke anså seg ferdig med sine hevntokter.
El even? Nein!
Jeg drev en kiosk, og terroranslagene minte meg dobbelt om dette.
7-11 kan faktisk bevisst ha blitt snudd av amerikanske myndigheter som en bearbeidelse.
11-9 ble 9-11.
Det kan umulig ha hjulpet på terrorbekjempelsen.
Det har ikke vært mulig å bli bevisst dette før nå.
Jeg driver ingen kiosk lengre.
Men det igjen fikk meg til å tenke på en ny symbolsk mening med 11-9.
Og det er det lille ordet El.
El er den siste stavelsen i Israel.
Og opprettelsen av Israel (symbolsk gjort av nazister i "samarbeid" med jøder) kan også sees som en fastsettelse eller virkeliggjøring av ordet El.
Sett som en generell revning av jødedommen, kristendommen og benyttet bevisst av nazistene før utrenskningene.
Det som fikk meg på ideen er fakumet at vi blir preget av våre egne navn.
David Jones knyttet seg til jødene.
Etc.
Eksemplene er uendelige.
Og dette skjer fordi vi vanskelig kan være bevisst eller takle den meningen våre navn har på oss før vi har kommet så lang at vi ser resultater av det.
Det samme gjelder Elektrisiteten.
Vi lever med den overalt som en selvfølge.
Vi er plugget til den i enhver sammenheng.
I overvåkningens tidsalder er det mulig å koble seg til nettverk og datamaskiner via strømmen.
Jeg anser det som en konkret mulighet at El i Elektrisitet førte til en oppvåkning om Israel-navnet. Konstellasjonen Is-Ra-El må nødvendigvis ha blitt svekket ettersom betydningen kan sees som Isis-Til (el)-Ra. Ett eksempel er Strauss' Elektra-opera som handler om en hysterisk datters hevn over sin fars død. En gresk myte, men svært lett å koble til jødenes "mord" på Jesus.
Ra sett som Solgud har blitt nøyaktig lik Til-tilføyelsen i Israel.
.
.
.
Det fører til en konklusjon:
Hvis vi anser David, men særlig Dylan som en ("symbolsk") tilegnelse av nazistiske metoder og overvåkning, og dermed ( i sin allmakt i Usa) kan sies å ha oppnådd en hevn er det mulig at medsammensvorne ikke anså seg ferdig med sine hevntokter.
El even? Nein!
mandag 6. juli 2009
søndag 5. juli 2009
Til USA
Vi skjønner at dere vil kjøpe dere fri fra egen skyld.
Og at dere vil overlate "problemet" (landet) til andre, muslimer og russere er nevnt.
Egentlig er problemet mye mindre.
GET THE FUCK OUTTA HERE.
(til hvem det skulle gjelde. Angående benyttelse av statister i form av vennskap jeg ikke har vært en del av på 20 år. Jeg kjente en fyr ved navn Hohle engang. Kanskje dere kunne benytte ham til noe morsomt. Eller prøv å trekk dere ut gradvis. Begynn her. Og deretter Gran. Etterhvert finner dere danskebåten)
I Danmark finnes en liten fristad kalt Christiania. Der kan dere røyke pot helt uten fare for straff. Plassen ligner forbløffende på et Amerika i minityr. Alt ligger i ruiner, og noen sløve Stooges-lignende fyrer står og venter på dere i Pusher-gaten.
Og at dere vil overlate "problemet" (landet) til andre, muslimer og russere er nevnt.
Egentlig er problemet mye mindre.
GET THE FUCK OUTTA HERE.
(til hvem det skulle gjelde. Angående benyttelse av statister i form av vennskap jeg ikke har vært en del av på 20 år. Jeg kjente en fyr ved navn Hohle engang. Kanskje dere kunne benytte ham til noe morsomt. Eller prøv å trekk dere ut gradvis. Begynn her. Og deretter Gran. Etterhvert finner dere danskebåten)
I Danmark finnes en liten fristad kalt Christiania. Der kan dere røyke pot helt uten fare for straff. Plassen ligner forbløffende på et Amerika i minityr. Alt ligger i ruiner, og noen sløve Stooges-lignende fyrer står og venter på dere i Pusher-gaten.
torsdag 2. juli 2009
Greit. Jeg kommer ikke til å leve evig
Og skuespillet som kjøres sitt blindende løp går mot en avslutning.
Men disse skribleriene handler heller ikke om meg.
Det er ikke noe poeng i å opprettholde siden som et skuespill el.l.
Dette handler om en oppvåkning om Isis.
Og den blir mer og mer påfallende som opplagt for en del mennesker.
Turn Blue av Iggy hvor han tilkaller Jesus.
Den andre delen innehar en bekjennelse til Mama.
The Blue Mask av Lou Reed kan bety en melding til Iggy i den forbindelsen (Iggy søkte Jesus via Bowie, noe som ikke var helt på jordet, men Ramones parallelle album fra den perioden peker mot et fall for en jødisk tilnærming til Jesus. Road To Ruin. Og enda mer påfallende End Of The Century hvis vi ser Iggy som delaktig i 111 sept. Han er delaktig som en falsk symbiose med Bowie i en tradisjon som begynte med Dylan.
Og nettopp Isis er det problematiske ettersom hun ikke blir avdekket på annen måte enn Iggys blonde parykk i 1973.
Lou Reed, uansett hvor gal han er, er ikke så desperat som Iggy.
Og som farsfigur betyr Blue Mask: Be Lou. (Bowie er Mas, key?)
Det er i den forbindelse Iggys svar at Jew Women er mas, key.
Han hadde ilagt seg en femininitet i 1970 som ga en innpass til en bevisst forbindelse med Isis og holder fast ved dette så sent som år 2000.
Det problematiske med Iggy er at han samtidig fastholdt sin jødiske avstamning og avdekker Blindingen Av Isis som hovedelementet i den jødiske troen.
Isis er skjult.
Det at han gjør dette vitner om en ærlighet som mangler sidestykke overfor Isis i forhold til noen nålevende religion.
Samtidig kan han umulig se dette selv eller finne ut av det ettersom han har navngitt seg selv som selve blindingen.
Etternavnet Pop, noe som er nesten identisk med David Bowies navn og betydning.
En frelsing av verden fra det ståstedet må føre til kontroll slik vi ser det idag.
Men samtidig muliggjør det at den jødiske troen tar et oppgjør med det.
Et oppgjør i forhold til Isis betyr at den jødiske troen går under samtidig.
Elsker Isis David Bowie mer enn Iggy?
I forhold til det spørsmålet kan den jødiske legenden med den hjemkomne sønnen være billedgjørende.
Vi må huske på at det er dumt å komme hjem med en kniv i hånden.
Davids oppgave som soner og tilnærming til Dylan, Reed og Iggy har dermed vært å komme dem i møte.
Men disse skribleriene handler heller ikke om meg.
Det er ikke noe poeng i å opprettholde siden som et skuespill el.l.
Dette handler om en oppvåkning om Isis.
Og den blir mer og mer påfallende som opplagt for en del mennesker.
Turn Blue av Iggy hvor han tilkaller Jesus.
Den andre delen innehar en bekjennelse til Mama.
The Blue Mask av Lou Reed kan bety en melding til Iggy i den forbindelsen (Iggy søkte Jesus via Bowie, noe som ikke var helt på jordet, men Ramones parallelle album fra den perioden peker mot et fall for en jødisk tilnærming til Jesus. Road To Ruin. Og enda mer påfallende End Of The Century hvis vi ser Iggy som delaktig i 111 sept. Han er delaktig som en falsk symbiose med Bowie i en tradisjon som begynte med Dylan.
Og nettopp Isis er det problematiske ettersom hun ikke blir avdekket på annen måte enn Iggys blonde parykk i 1973.
Lou Reed, uansett hvor gal han er, er ikke så desperat som Iggy.
Og som farsfigur betyr Blue Mask: Be Lou. (Bowie er Mas, key?)
Det er i den forbindelse Iggys svar at Jew Women er mas, key.
Han hadde ilagt seg en femininitet i 1970 som ga en innpass til en bevisst forbindelse med Isis og holder fast ved dette så sent som år 2000.
Det problematiske med Iggy er at han samtidig fastholdt sin jødiske avstamning og avdekker Blindingen Av Isis som hovedelementet i den jødiske troen.
Isis er skjult.
Det at han gjør dette vitner om en ærlighet som mangler sidestykke overfor Isis i forhold til noen nålevende religion.
Samtidig kan han umulig se dette selv eller finne ut av det ettersom han har navngitt seg selv som selve blindingen.
Etternavnet Pop, noe som er nesten identisk med David Bowies navn og betydning.
En frelsing av verden fra det ståstedet må føre til kontroll slik vi ser det idag.
Men samtidig muliggjør det at den jødiske troen tar et oppgjør med det.
Et oppgjør i forhold til Isis betyr at den jødiske troen går under samtidig.
Elsker Isis David Bowie mer enn Iggy?
I forhold til det spørsmålet kan den jødiske legenden med den hjemkomne sønnen være billedgjørende.
Vi må huske på at det er dumt å komme hjem med en kniv i hånden.
Davids oppgave som soner og tilnærming til Dylan, Reed og Iggy har dermed vært å komme dem i møte.
onsdag 1. juli 2009
Stå For Dine Handlinger (det gjelder ikke den lille rotta som vet hvem jeg heviser til)
Å stå for dine handlinger innebærer at du blir drept.
Og det igjen innebærer at du i en kampsituasjon ikke kan gjøre noe som helst.
Alt vil og kan bli brukt mot deg.
Hvorfor er dette allikevel viktig?
Fordi det gjør det mulig å se hva motstanden dreier seg om.
En muslimsk terrorist som sprenger seg selv i lufta sammen med noen hundre uskyldige.
En jødisk benyttelse av det laveste skiktet av offerviljen hos et menneske (benyttlesen av den åndsvake rotta David Jones).
Stjeling med politi og øvrighet som beskytter.
Manipulering via media (avisoverkriftene er skrevet av de feigeste og nedrigste ofrene av terroren forresten, de blir beskrevet av Tolkien som brukbare krigere. Men jeg tviler sterkt på at det er mulig. Vi kommer til å leve med idiotoppslag i media ganske lenge).
Det dreier seg om feighet og handlinger som er avskåret fra vanlig tankegang om følger eller konsekvenser.
Og dette ligner derfor på krig generelt, og nazisme spesielt.
Men selv en krigsforbryter eller en jødenedslakter innehar mer anstendighet enn det dette samlet dreier seg om.
Og det igjen innebærer at du i en kampsituasjon ikke kan gjøre noe som helst.
Alt vil og kan bli brukt mot deg.
Hvorfor er dette allikevel viktig?
Fordi det gjør det mulig å se hva motstanden dreier seg om.
En muslimsk terrorist som sprenger seg selv i lufta sammen med noen hundre uskyldige.
En jødisk benyttelse av det laveste skiktet av offerviljen hos et menneske (benyttlesen av den åndsvake rotta David Jones).
Stjeling med politi og øvrighet som beskytter.
Manipulering via media (avisoverkriftene er skrevet av de feigeste og nedrigste ofrene av terroren forresten, de blir beskrevet av Tolkien som brukbare krigere. Men jeg tviler sterkt på at det er mulig. Vi kommer til å leve med idiotoppslag i media ganske lenge).
Det dreier seg om feighet og handlinger som er avskåret fra vanlig tankegang om følger eller konsekvenser.
Og dette ligner derfor på krig generelt, og nazisme spesielt.
Men selv en krigsforbryter eller en jødenedslakter innehar mer anstendighet enn det dette samlet dreier seg om.
onsdag 24. juni 2009
Kjære Jckie
Hvorfor ønsker du en Gullkalv til Azteker-templet?
Det er to grunner til dette, men de henger også sammen.
Dels vil en Gullkalv gi en grunninnstilling til Egypts gudeverden. Troen på Ra f.eks som viste seg så fatal hos Aztekerne med redsel for at sola kom til å brenne opp og verden gå under, med ofringer til sola. Det dreier seg dessuten om en avvisning av at sola er en vei til Egypt, og dessuten vender Gullkalven hjem i samme øyeblikk.
Den andre grunnen er Quentacostl.
Kun en Gullkalv kan holde ham i tømme.
Det er to grunner til dette, men de henger også sammen.
Dels vil en Gullkalv gi en grunninnstilling til Egypts gudeverden. Troen på Ra f.eks som viste seg så fatal hos Aztekerne med redsel for at sola kom til å brenne opp og verden gå under, med ofringer til sola. Det dreier seg dessuten om en avvisning av at sola er en vei til Egypt, og dessuten vender Gullkalven hjem i samme øyeblikk.
Den andre grunnen er Quentacostl.
Kun en Gullkalv kan holde ham i tømme.
Abonner på:
Innlegg (Atom)