Lise giftet seg.
Fortalte Mathias om Halvtan Svarte og Brandbu.
Mathias hadde plutselig fått et argument og en bra angrepsposisjon mot Anne.
Halvt Anne.
Svarte.
Han benyttet Annes symbolikk med sort pengeskrin (eller pung) og røde vegger på skrinet han lagde.
Halvt Anne. Yes indeed.
Og han ga dem dermed også Vikingsenga.
Symbolikken er mulig å kjenne igjen både på utsiden og selve boltene.
Det kan være dette som fører mot Hesteknull-bordet og Ko-moten.
Han er så stolt over Lise at han gir alt på båten.
fredag 26. mars 2010
Dette er Mathias boks.
Alle Komodene, og symbolikken går igjen andre steder også, har 4 skuffer.
Og det er 4 bolter inne i Lises pengeskrin.
Det må bety at dette var Mathias gave til brudeparet, som hadde bestemt seg for å benytte Annes historie, og da spesielt Judas-myten med pengesekk, litt mer konkret og konsist.
Til å tjene penger.
Det må bety at skrinet satte Lise Froger på ideen med Halvtan Svarte.
Mathias symbolikk er uforståelig sett som annet enn jødehat.
Halvtan ga en alternativ tolkning.
Og det er 4 bolter inne i Lises pengeskrin.
Det må bety at dette var Mathias gave til brudeparet, som hadde bestemt seg for å benytte Annes historie, og da spesielt Judas-myten med pengesekk, litt mer konkret og konsist.
Til å tjene penger.
Det må bety at skrinet satte Lise Froger på ideen med Halvtan Svarte.
Mathias symbolikk er uforståelig sett som annet enn jødehat.
Halvtan ga en alternativ tolkning.
After Eight klokkas historie etter min fars død...
Moren min må ved ett tilfelle ha forsøkt å sette sin egen gamle klokke der.
Men det er ikke plass.
Hun hadde bare et alternativ.
Og det var komoden med bildekonstellasjonen over.
Hun måtte vente til jeg døde før hun kunne sette sin egen klokke der.
Dessuten impliserte det via bildene hele slekta.
Så jeg "fikk" den gamle klokka hennes.
Og passet som rett og riktig er på den.
Og nå står den på det som må ha vært mors egentlige komode.
Men det er ikke plass.
Hun hadde bare et alternativ.
Og det var komoden med bildekonstellasjonen over.
Hun måtte vente til jeg døde før hun kunne sette sin egen klokke der.
Dessuten impliserte det via bildene hele slekta.
Så jeg "fikk" den gamle klokka hennes.
Og passet som rett og riktig er på den.
Og nå står den på det som må ha vært mors egentlige komode.
Aff terr. Ate!
Klokka med to bilder av fars foreldre var en symbolsk knebling av faren min.
Umulig å forstå hvis du ikke skjønte bikkje-komoden og navnhenvisningene til mors familie.
Med Oss Kar på fars side som en total fastsettelse.
Sett på den måten gir det et bilde av faren min som Motstandsmann.
Han kan ha vært en fortsettelse etter Mathias sett som undersøkelse av hva som foregikk.
Han er dermed den Andre Politimannen.
Når det gjelder den første må det henspille på Pengeskrinet.
Og selv om det opprinnelig kan ha vært Lises er det mye som tyder på at det går helt tilbake til Anne.
Selv om det ikke er det opprinnelige skrinet.
Det er det problematiske med Anne hvis det er tilfelle.
Hun hadde laget en symbolsk motsats til Seth-problematikken og sortes møte med hvite.
Det er ganske sikkert ikke den opprinnellige meningen, men ettersom Lise ble ført mot Halvtan Svarte er det ting som tyder på at Anne hadde klart å anskueliggjøre et problem.
Det opprinnelige skrinet kan ha vært sort med røde vegger.
Den totale symbolske motsatsen til Sort-Hvit.
Umulig å forstå hvis du ikke skjønte bikkje-komoden og navnhenvisningene til mors familie.
Med Oss Kar på fars side som en total fastsettelse.
Sett på den måten gir det et bilde av faren min som Motstandsmann.
Han kan ha vært en fortsettelse etter Mathias sett som undersøkelse av hva som foregikk.
Han er dermed den Andre Politimannen.
Når det gjelder den første må det henspille på Pengeskrinet.
Og selv om det opprinnelig kan ha vært Lises er det mye som tyder på at det går helt tilbake til Anne.
Selv om det ikke er det opprinnelige skrinet.
Det er det problematiske med Anne hvis det er tilfelle.
Hun hadde laget en symbolsk motsats til Seth-problematikken og sortes møte med hvite.
Det er ganske sikkert ikke den opprinnellige meningen, men ettersom Lise ble ført mot Halvtan Svarte er det ting som tyder på at Anne hadde klart å anskueliggjøre et problem.
Det opprinnelige skrinet kan ha vært sort med røde vegger.
Den totale symbolske motsatsen til Sort-Hvit.
onsdag 17. mars 2010
Hm?
Nei, pedofile fantasier mellom en far og en datter har jeg ikke engang forestilt meg.
Jeg er da ingen gris heller.
At Jens Bjørneboe ganske sikkert lå med både mindreårige jenter og gutter antar jeg.
Han hadde ikke inrømmet å si feil kjønn (det dreide seg egentlig om en mindreårig gutt, beskrevet i en av Bestialitetens Historie).
Men dere trengte vel strengt tatt ikke legge inn et ekstra eksemplar av Norge, Mitt Norge i min eske med avlagte bøker på loftet.
Eller anser dere meg for en Landsviker?
Norgesflagget?
Jeg har tross alt kun lest pornografiske blader og bøker, kikket litt på porno på internett.
Det kan da vel ikke være så farlig?
Jeg er da ingen gris heller.
At Jens Bjørneboe ganske sikkert lå med både mindreårige jenter og gutter antar jeg.
Han hadde ikke inrømmet å si feil kjønn (det dreide seg egentlig om en mindreårig gutt, beskrevet i en av Bestialitetens Historie).
Men dere trengte vel strengt tatt ikke legge inn et ekstra eksemplar av Norge, Mitt Norge i min eske med avlagte bøker på loftet.
Eller anser dere meg for en Landsviker?
Norgesflagget?
Jeg har tross alt kun lest pornografiske blader og bøker, kikket litt på porno på internett.
Det kan da vel ikke være så farlig?
tirsdag 16. mars 2010
Palme linken mot min mor
Pal Me.
Hun må ha visst at de fleste var totalt uten slektsforhold med henne og at de fleste på ett plan hatet henne.
Ja.
Vi må derfor gå ut fra at hun gjorde dette, holdt slekta sammen, fordi hun så dem som resultat av noe hun selv kjempet med.
Hun kan selvfølgelig også ha gjort det ren Ondskap.
Men selv i ren ondskap ligger det noen lysglimt.
Men dette er opplagt umulig å se eller skjønne for en utenforstående.
Jeg gir faen i hennes beveg-grunner.
Palmelinken fra min side er som Lise og begravelsesagenten kommenterte:
De lever lenge og trenger ikee å vannes så mye.
Velg selv rekkefølgen de sa det.
Hun må ha visst at de fleste var totalt uten slektsforhold med henne og at de fleste på ett plan hatet henne.
Ja.
Vi må derfor gå ut fra at hun gjorde dette, holdt slekta sammen, fordi hun så dem som resultat av noe hun selv kjempet med.
Hun kan selvfølgelig også ha gjort det ren Ondskap.
Men selv i ren ondskap ligger det noen lysglimt.
Men dette er opplagt umulig å se eller skjønne for en utenforstående.
Jeg gir faen i hennes beveg-grunner.
Palmelinken fra min side er som Lise og begravelsesagenten kommenterte:
De lever lenge og trenger ikee å vannes så mye.
Velg selv rekkefølgen de sa det.
søndag 7. februar 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)